سری داریم و سودای غم تو ، پری داریم و پروای غم تو
غمت از هر چه شادی دلگشا تر،دلی داریم و دریای غم تو
باورم نمیرفت بتوانم جشن تولد یکسالگی پروازت را تحمل کنم...
شهد شیرین ملاقات خدا و یاران سفر گرده ات گوارای وجود نازنینت...
ما زمینیان بالو پر شکسته را دریاب که بیتاب رسیدنهایتان در بهت و حسرت مانده ایم...

                                           متن وصیت نامه شهید مهدی صابری

عاشقانه مهدی با مادر:

مامان، مامان، مامان…

همین الانش چقدر دلم برات تنگ شده! خدا می دونه. خیلی دوستت دارم. بیشتر از اون چیزی که فکر می کنی!

قدرت را ندونستم. حیف. تو دلم هزار تا حرف هست که تو این چند جمله و چند ورق جا نمیشن. و اون حس و حالش رو هم نمی تونم با قلم برات توصیف کنم. مامان، زیباترین موجود عمرم. قشنگ ترین کلمه ی عمرم، عشقم، نفسم، همه وجود، دوستت دارم

شهید صابری در بخش دیگری از وصیت نامه خویش خطاب به مادر گرامیش چنین نوشته است:

مامان شما لباس مشکی تنم کردی و بردیم مجلس عزاداری مدیونتم

حجاب، حجاب، حجاب

در بخشی از این وصیت نامه، شهید صابری از خانواده ی خویش دو درخواست داشته است.

پدر و مادرم و خواهران گلم، صبر کنید. صبر. صبر. صبر

خواهرای خوبم: حجاب حجاب حجاب

فدای حضرت علی اکبر (ع)

شهید صابری در انتهای وصیت نامه خویش بار دیگر خانواده گرامیش را به صبر دعوت کرده و چنین نوشته است:

بابا، مامان، سرتون رو جلوی ارباب و بی بی لیلا بالا بگیرین، هزار تا مثل من نه که کل دنیا فدای یک نگاه ارباب به گل روی آقا علی اکبر (ع)، اینجوری تازه یک مقدار شبیه اهل بیت (ع) شدید همتون

براتون از خدا اجر جزیل و صبر جمیل می خوام

یا علی اکبر

سلام من رو به همه آشنا و درو همایشه برسونید

پنجم بهمن ماه۱۳۹۳