دعا کنید ...

دعا کنید شهیــــــد " باشیم"
 نه اینکه فقط شهیــد" بشویم".
اصلا تا شهیــد نباشیم، شهیـــد نمی شویم.
تا حالا فکر کرده اید،
پشت بعضی دعاهای شهادت،
یک جور فرار از کار و تکلیف است.
سریع شهیـــد شویم تا راحت شویم! اما ...
دعا کنید قبل از اینکه شهیــــد بشویم، یک عمر شهیـــد باشیم.
مثل حاج قاسم سلیمانی که رهبر به او می گوید تو خودت شهیـــــد زنده ای برای ما. مثلاً هشتاد سال
شهیـــــد باشیم ...!!!! شهیــــد که "باشیم"، خودش مقدمه می شود تا شهیـــد هم "بشویم"
*ان شاءالله*
🌹اللهم الرزقنی توفیق الشهادة فی سبیلک یا الله بحق فاطمة 🌹

اینو اونایی که میخوان شهید بشن بخونن شاید بدردشون خورد...
.
.
بسم رب الحسین
از خودتان چند سوال بپرسید!!
برای چه میخواهم شهید شوم؟
برای هوای نفسم یا برای رضای خدا!؟
برای زود تموم شدن و آسودگی و راحتی و تشیع جنازه باشکوه و ازم تعریف کنن که عجب انسان فرهیخته ای بود و عجب انسان از خود گذشته ای بود و یا اینکه حاجت مردم را روا کنم و به خواب فامیل بیام و کارشونو راست و ریس کنم و یا واسطه ی ازدواج جوونا بشم
و یا برای اینکه به بعضیا اثبات کنم که هه دیدی اشتباه میکردی؟!دیدی تو موندی و من شهید شدم؟!یعنی حق با من بود،حالا مونده برسی...!!!
 و خیلی دلیل و استدلال که از ذهن ما میگذره که هیچ کدومش اونی نیس که باید باشه...
آهای نفس من
آهای رفیقی که داری میخونی
شهادت رو برای خودت نه
برای خدا بخواه
برای این بخواه که به اسلام و انسانیت خدمت کنی
برای این بخواه که بداد مظلوم برسی
برای دفاع از اعتقاداتت بخواه
نه برای اینکه با خانواده بحثت شده و درکت نمیکنن...!!
نه برای اینکه جنگ_نرم سخته و حال نداری فعالیت کنی...!!
نه برای هیجان گلوله و خمپاره...!!
نه برای لباس و پوتین و اسم و رسم...!!
نه...!!
آهای نفس من
من میخوام برای رضای عشقم...
یعنی خدا و رسیدن به او شهید بشم
شهادت در زمان و مکان و مصلحتی که او میخواهد نه هوا و هوس من...
.
.
ما هنوز شهادتی بی درد میطلبیم غافل از آنکه شهادت را جز به اهل درد نمیدهند... شهید همت
.
.
شهید جعفرخانی یکی از فرماندهان یگان صابرین میگفت تا جایی که توان دارم جهاد بعد ان شالله شهادت.
.
.
هروقت دیدی خودتو بالاتر از بقیه میدونی و سرزنشگر شدی بدون کارت میلنگه!!
.
.
اگه یکم سختت بود بدون برا هوای نفس شهادت میخوای نه برای خواست خدا!!
هوای نفس را باید کشت!
جور دیگر باید زیست...
.
.
برای شهادت باید تمرین کرد...
خودت رو خالص کن...
.
.
برای شهادت اینطور دعا کن!
خدایا به من توفیق خدمت و جهاد در راهت عطا کن و مرگ مرا شهادت قرار بده.
التماس دعا

مُردم
مُردی
شهید شد..
.
باختم
باختی
بُرد..
.
رفتم
رفتی
ماند..
_____

این دستور زبان ماست..